Qorong'i

Baş Belası 1. Bölüm 

Ko‘rishlar soni 3.1 mln
96% 45 000 1 700

Baş Belası 1. Bölüm Özeti:
"Bu basit bir aşk cinayeti değil..."
Evli, mutlu, çocuklu bir ev hanımı olan İpek Gümüşçü, yakın arkadaşı Nazlı'nın aldatıldığını öğrenir. Polisiye öykülere çok meraklı olan psikoloji mezunu İpek, arkadaşıyla birlikte bu olayı çözmek üzere ipuçlarının peşine düşer ve kendisini bir cinayet soruşturmasının ortasında bulur. Davayı soruşturan cinayet büro başkomiseri Şahin Kara'ya şüpheli olarak ifade vermek zorunda kalan İpek'in hayatı ortaya çıkan delillerle tamamen değişir.

İpek'in yıllardır içinde olduğu muhteşem hayatı bir yanılsamadan ibarettir. Hayatı alt üst olan İpek'in kendini toplaması için çözmesi gereken bir bilmece vardır. Bu bilmeceyi çözmenin yolunu arayan İpek, emniyete psikolog alınacağını öğrenir. Annesinin tüm itirazlarına rağmen mülakata girip işe alınır ancak kendini pek de hoşlanmadığı Şahin Kara'yla birlikte çalışırken bulacaktır. Şahin ise İpek'e güvenmemekte ve onun gibi bir kadının cinayet büronun dünyasına asla ayak uyduramayacağını düşünmektedir.

Baş Belası kanalına abone olmak için:
bit.ly/3unmk8W

Oyuncuları:
İrem Helvacıoğlu
Seçkin Özdemir
Dilara Aksüyek
Bülent Düzgünoğlu
Neşe Baykent
Taner Rumeli
Yılmaz Kunt
Buçe Buse Kahraman
Mert Yavuzcan
Ergül Miray Şahin
Özgür Cem Tuğluk
Eyüp Mert İlkıs
Barış Yalçın

Joylandi

 

20-Iyn, 2021

Ulashish:

:

Yuklab olish:

Yuklanmoqda.....

Saqlab olish:

Mening pleylistlarim
Keyinroq ko‘rish
Fikrlar 3 500   
Baş Belası
Baş Belası Oy oldin
Baş Belası kanalına abone olmak için 👉bit.ly/3unmk8W
İlaha Sarkhanli
İlaha Sarkhanli 6 soat oldin
I ur yo roteeu
İlaha Sarkhanli
İlaha Sarkhanli 6 soat oldin
@Kawther 200 jjjkj ki lh klo ol dlhffslfjjk ki hlfskkddho to o
Sirine Lannai
Sirine Lannai 4 kun oldin
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Mahmud202 Mahmud202
Ben bu kinonu sevmedim
Farida Cafarli
Farida Cafarli 5 kun oldin
12:34 nədən saçı dalğalı oldu? Bu səhvi necə edibsiz ?😂
Иман
Иман 20 daqiqa oldin
Bayıldım 😍😍😍
yalçın Sucu
yalçın Sucu 6 soat oldin
Murat Soner'den gelenler :D
misslanfeartelamon
misslanfeartelamon 7 soat oldin
Dizinin reklamından bir dönem dizisi falan sanmıştım
Dilara Çufalcı
Dilara Çufalcı 7 soat oldin
Pazar günü televizyondan izlersen sevinirim reytingleri çok düşük harcanmasın
Amine Karaca
Amine Karaca 14 soat oldin
Dizideki tüm karakterler aşırı toksik bayıldım
Zubeyr Feyzi
Zubeyr Feyzi 15 soat oldin
Murat sonerden sora buraya gelenler)
Adile Gurup
Adile Gurup 16 soat oldin
Çok güzel bir dizi fakat ne olur komiserin deri ceketini çıkartın seyrederken sıcak basıyor
Ahsen
Ahsen Kun oldin
Buraya gelen çoğu kişi Murat Soner'den onay almış büyük gelişme gerçekten🤝
Sude Deniz Çalışkan
Beğendim güzel dizi
Dilara Çufalcı
Dilara Çufalcı 7 soat oldin
Pazar günü televizyondan izlersen sevinirim reytingleri çok düşük harcanmasın
Gamze Yıldırım
Ayyy burnu kanıyor yine iki gözümün çiçeğinin ya sanki hep Korkut Ali 😍❤️❤️
𝙤̃𝙮𝙠𝙪
bu iste o mudurun parmagi yoksa bende bir sey degilim
𝙤̃𝙮𝙠𝙪
Allahim cok zekiyim tam 40'ci dakikada cozdum olayi
ECEM REYHAN
ECEM REYHAN Kun oldin
sonunda düzgün bir dizi :D
alev aksoy
alev aksoy Kun oldin
Senaryo saçma ve oyuncular çok sahte
maikomai
maikomai Kun oldin
Dilara Aksüyekin İpek Boralnliğina bayilanlar burdami?))))
Айзат Таирова
Şu baş komiser bana Tahir ölüp görünüyor yaaaa 🤗🤗🤗🤗
Genç Animatör
Genç Animatör 2 kun oldin
Dizini senaristtine söylemek istediğin bir şey var cinayet büroda psikiyatrisi veya psikolog olmaz
Sümeyye Topçu
Sümeyye Topçu 2 kun oldin
Dizi iyi hoş ama çok abartmışsınız bi poliste ne bu ego yani
Speaker Right
Speaker Right 2 kun oldin
Çoookkkkkk iyiiiii
Dilara Çufalcı
Dilara Çufalcı 7 soat oldin
Pazar günü televizyondan izlersen sevinirim reytingleri çok düşük harcanmasın
İlayda Usta
İlayda Usta 2 kun oldin
bence şu diğer sinirli polisin şebeke ile bağı varr
Rəvanə İsmayılova
Hadi bismillah başlayalim
Nərgiz Hüseynova
Nərgiz Hüseynova 2 kun oldin
Murat Sonerin beğendiği 3gün yaşamıyor ama cidden güzel ya👌
olal Nm
olal Nm 2 kun oldin
فيه حد عربي
d00lunaaay00
d00lunaaay00 2 kun oldin
Nobody: İpek:Derin nefes al, sakin ol
Dilek Aşkın
Dilek Aşkın 2 kun oldin
11:10
Tuana
Tuana 3 kun oldin
Yeni başladım izlenmeleri diğer yaz dizilerine göre düşük ama diğer yaz dizilerinden daha çok hak ediyor..
Babayev Emin
Babayev Emin 3 kun oldin
En sevdiyim filimlerden birincisi budur
Dilara Çufalcı
Dilara Çufalcı 7 soat oldin
Pazar günü televizyondan izlersen sevinirim reytingleri çok düşük harcanmasın
ClementineCleo
ClementineCleo 3 kun oldin
bu kadar zeki bir kadın olup da nasıl aldatıldıgını anlamıyor?
seda love
seda love 3 kun oldin
Terzi kendi söküğünü dikemez
Iskenderzade
Iskenderzade 3 kun oldin
Arkadaşlar kadının kendisini aldatan kocasını hissetmemesi nedeni çok açık gördüğünüz gibi kadın çok Zeki ve kurnaz lakin böyle bi kadınla evli olduğunuzu düşünün ? Birincisi sizce bu kadın aptal bi adamla evlenir mi ikincisi sizce böyle bi kadınla evli olup ondan birşeyler kapmamak mümkün mü üçüncüsü kocasıda böyle bi kadını hissettirmeden aldatır mı aldatır çünkü adam karısını tanıyor biliyor. 🖐🏻 bomba dizi bence hiç açık aramayın yani. Tabikide kocası Zeki olcak en azzzzz karısı kadar. Ayrıca sevgili Murat sonere dizi önerisi için teşekkürler yoksa asla izlemezdim 👌🏻
Azura Kagesaki
Azura Kagesaki 3 kun oldin
Kadının her sabah kocasından önce kalkıp,makyaj yapıp yatağa geri yatması.Kocasına bakımlı alımlı vs görünmesi.Japon flimi vardı kadın pisikoloji olarak dengesiz kısacası rahatsız.Her gün aynı şeyi yapıp kendini eşine cevresine farklı kişilik gösterir.Kocası taki arkadaşıyla aldatana kadar sonra seri katile bağlıyor kendini.
Arzu Baxishaliyeva
Arzu Baxishaliyeva 3 kun oldin
İşte karşındakı insanı sevince dedektif bile olsan senelerce seni aldatdığını anlamaya biliyorsun . Aşkın gözü kördür .
Arzu Baxishaliyeva
Arzu Baxishaliyeva 3 kun oldin
Ha bir de zeki ,mükemmel, iyi ,bakımlı olsan bile karşındaki insan karaktersiz ve şerefsiz olunca aldatılıyorsun
Eмιʟιʏᴀ
Eмιʟιʏᴀ 3 kun oldin
Yeni başladım mükemmel dizi,farklı senaryo,türkiye farklı senaryolu dizi istiyordu alın işte izleyin.
Raghad Ramadan
Raghad Ramadan 4 kun oldin
انا الوحيدة العربية هون
Büşra Erdoğan
Büşra Erdoğan 4 kun oldin
Yazın ortasında odun kırmayan da ne bileyim 😂
queenhnf
queenhnf 4 kun oldin
İsmi yanıltıcı gelebilir ama dizi gerçekten çok iyi. Aldatıldığını öğrenince 'kocam yapmaz' diyen kadınlar yok, ataerkil bir düşünce yok, yaz dizilerindeki sakar kız teması yok... Konusu ve senaryosu itibariyle çok heyecanlı ve güzel bir dizi. Emeğe geçen herkesi tebrik ediyorum 👏🏻👏🏻
Hatice Hah
Hatice Hah 4 kun oldin
O çanta tutumuna sinir oldum çok gıcık karakter bence
Study With Me
Study With Me 4 kun oldin
Bir insana her saç modeli mi yakışır yaa 🥺❤️
Gizem ALTAN
Gizem ALTAN 4 kun oldin
Konusu cok iyi. Ama kardeşim su komiser yerine oynayacak hic mi oyuncu kalmadi? Adam donuk. Oynayamiyor
Gizem ALTAN
Gizem ALTAN Kun oldin
Yeni izledim
Gizem ALTAN
Gizem ALTAN Kun oldin
@Reyhan Oz rol olarak yapmakla rolü yapamamak arasında fark var bence. Ama diger bölümler daha iyi. Hakkini yemeyeyim
Reyhan Oz
Reyhan Oz Kun oldin
rolü öyle olmasın reis
Guzal Berdieva
Guzal Berdieva 4 kun oldin
Baş belasi❤👍🏾
Nida Topak
Nida Topak 4 kun oldin
bi bakim dedim 3 milyon vufff!!
Gülsena Kılıçarslan
8:12 deki nerde oynuyordu ay delircem
Ben Zeze
Ben Zeze 5 kun oldin
Ahaha herkes murat sonerden gelmis bende ordan geldim selam
Barthina Samir
Barthina Samir 5 kun oldin
اين الترجمه
Büşra Erdoğan
Büşra Erdoğan 5 kun oldin
Murat sonerden onayı aldığımıza göre başlayalım ilk bölümden
Feyza Yılmaz
Feyza Yılmaz 5 kun oldin
Murat Reis sağolsun.
ecrin
ecrin 5 kun oldin
bu dizideki oyuncuların makyajını benim bir akrabam yapıyor
SERÜVENLER
SERÜVENLER 5 kun oldin
Seçkin 🥰🥰🥰🥰🥰varsa izlenmezmi
Emiralp Ulaş
Emiralp Ulaş 5 kun oldin
Giriş ufak tefek cinayetlere çok benziyor
Cemre Yıldız
Cemre Yıldız 5 kun oldin
Murat Abi'den gelenlere selam olsun💪😍
Galina Kerimova
Galina Kerimova 5 kun oldin
Bas komisar🔥🔥🔥
Anishba Rasheed
Anishba Rasheed 5 kun oldin
En sevdiğim yaz dizi❤️😍✨
Melike Zülal Ceyhan
Murat Soner beğendi ✔ Polisiye var✔ Suç var✔ Film değil dizi✔ Başrolü ✔ Konusu ✔ Her şey tamam olduğuna göre başlayabilirim.
Erayda Vásquez
Erayda Vásquez 6 kun oldin
Será que la van a subir en español
Aslıgül
Aslıgül 6 kun oldin
Murat Soner yorumları okuyor gözleri yaşlı ve gururlu 😅
Draco Malfoy
Draco Malfoy 6 kun oldin
Bu diziye Arka Sokaklar ömrü diliyorum hadi o olmadı en az bi 50 bölüm yayınlansın lütfen ya en saçma patron sakar kız dizileri reytinglerde aldı başını gidiyor of atv biraz reklamını yap şu dizinin!
Derin Yakamoz
Derin Yakamoz 6 kun oldin
Ya İrem helvacıoğlu tepkilerini ve mimiklerini biraz daha doğallaştırsa çık iyi olacak. Böyle çok rol rol duruyor. Sen Anlat Karadenizde de biraz böyleydi. Genel olarak oyunculuğu ile ilgili
Afsana Mammadzada
Afsana Mammadzada 6 kun oldin
Cok guzel bir senaryo ve performans.
Sude Naz Çelik
Sude Naz Çelik 6 kun oldin
Müdür de birşey biliyor bak çok pis kıllandım
Daniela katherine Jumbo Solano
Por en español
Ismail Ali
Ismail Ali 6 kun oldin
Raskoln: Raskoln efsanedir : Efsaneler ölmez 🆎️🆎️🆎️🆎️🆎️🆎️🆎️🆎️🆎️🆎️
Rahaf Sleman
Rahaf Sleman 6 kun oldin
كيف بدي اترجمه عربي ؟؟
نورs~•°
نورs~•° 6 kun oldin
واووووو حيييل رائع المسلسل❤️❤️❤️🤍🤍🤍🤍👍🏻
نورs~•°
نورs~•° 6 kun oldin
جميله
Yenyen Yenyeni
Yenyen Yenyeni 6 kun oldin
Cok itici bi dizi ..devamini izlemem 😶
Oğuzhan SOYLU 🗼
Mukemmel bir dizi hayran kaldim cok sariyor geecekden emegi gecen herkeze Teşekkürler 😊😀
Рахидя Мамедова
Dizi cok guzel benim icin yilin en farkli en guzel dizisi cok sevdim 👏
Seyran Kerimli
Seyran Kerimli 6 kun oldin
Bir Dizi icin amirini ilk bolumden bukadar balik gibi atlayipda cinayet sebekenin arkasinda ben de varim demesi dizinin omrunumu kisaltir yoksa???
Geleceğin Siyasetçisi
Çok çok beğendim inşallah tutar
Azel Joy Portugues
Azel Joy Portugues 7 kun oldin
I'm here for my Nefes, guys please upload the English subs for the nternational fans of Turkish series and movies😭❤🇵🇭
Sevde Dogu
Sevde Dogu 7 kun oldin
Sizi Avusturyadan izliyorum gercekten baht oyunu dur, ask mantik intikamdan daha güzel ve daha bağlayici bir film cikarmissiniz. Lütfen final yapmayin. Gercekten izlenilmesi gereken bir dizi. Sizi cok seviyorum böyle devam😘
Parvin
Parvin 7 kun oldin
Su mudurun patlayacagi gunu sabirsiklar bekliyorum.
ليان خالد
ليان خالد 7 kun oldin
الي يعرف اسم المسلسل بالعربي يقول لي
kokitta kokitta
kokitta kokitta 7 kun oldin
مصيبة رأسي
Zeynep Aygüneş
Zeynep Aygüneş 7 kun oldin
Abi asırı iyi
forlaviniaa
forlaviniaa 7 kun oldin
Maraşlıdan sonra tutunacak dal arıyoruz izleyelim bakalım en azından kafamız dağılır..
Hidayet Mahmudov
Hidayet Mahmudov 7 kun oldin
Komser niye deri ceket giyirki bu sıcakta herkes incecik geierken
Zeynep Kaşit
Zeynep Kaşit 7 kun oldin
3 milyona yakın izlenme var,harika🥰❤
zeren’ç
zeren’ç 7 kun oldin
seçkine behzat ç çakması rolü verilmeseymiş de gerilmeseymiş bu kadar adam fazla kasıntı durmuş gereksiz sesi kalınlaştırmalar argo konuşmalar falan
Zeynep Kübra ÖZKUL
Bayıldım
Duygu Akyuz
Duygu Akyuz 8 kun oldin
Bende murat sonerden.🤣 Lütfen reklamları arttırın. Murat Soner olmasa bilmeyecrktim bu diziyi
sevil elshadgizi
sevil elshadgizi 8 kun oldin
👍🏼👍🏼👍🏼
İ. A.
İ. A. 8 kun oldin
Bi an önyargılıydım ve şimdi başladım efsane bi diziymiş kadın bildiğin sherlock gibi harika
Ramin ramazanov
Ramin ramazanov 8 kun oldin
Geri zekalı polisi boğun cehennem olsun adamın əsəblərini pozur patroncuq
Acılı Tatlı Arabesk
bu başrole uzun saç daha bi yakışıyor
Könül Celilova
Könül Celilova 8 kun oldin
Bugün izlemeye karar verdim.Dizinin konusu(sujet xətti) güzəl beyendim.Başarılar🤗
Aynurə Əliyeva
Aynurə Əliyeva 8 kun oldin
Müzikleri çok iyi..bayıldım
Meryem Betül Güler
1:57:10 😄😄
Carlos González
Carlos González 9 kun oldin
Marchaba. Subtitulada al español. Lutfen
sen cal kapimi fan 🍒
Abi mükemmel bir dizi değişik ve insanin baktikca bakasi geliyor cok heycanli👍❤
Rumeysa Manuoğlu
Rumeysa Manuoğlu 9 kun oldin
İremin 9. Dakikada taktığı küpeyle 10. Dakikada taktığı küpenin farklı olduğunu bir tek ben mi farkettim
Türkan H
Türkan H 9 kun oldin
*Yardımcının onlarla birlikte masaya oturması detayı o kadar hoşuma gitti ki... **47:03*
Rosylane Souto
Rosylane Souto 9 kun oldin
Estou gostando da série, pena que ainda não tem em espanhol!♥️♥️🇧🇷
Saleh Kerimli
Saleh Kerimli 9 kun oldin
Diziye yeni baslayanlar butonuyum👇
乇尺ノOfficial
乇尺ノOfficial 10 kun oldin
Bence bölümler 40-50 dakika olmalıydı hem daha dikkat çekici hem merak uyandırıcı olurdu
Canan Egilmez
Canan Egilmez 10 kun oldin
İtiraf edeyim murat soner önerdi diye izliyorum ama atv den değil
Rana
Rana 10 kun oldin
3:15 o nasil uyanmaq oyunculugu yaa.
Ienasescu Bianca
Ienasescu Bianca 10 kun oldin
Karadeniz'de gözyaşlarının ikinci sezonu da karşımıza çıkacak.
Gülnar Tahirli
Gülnar Tahirli 10 kun oldin
Murat Sonerden geldik
Keyingisi
Baş Belası 6.  Bölüm
2:16:11
Ko‘rishlar soni 1.1 mln
Baş Belası 3. Bölüm
2:12:05
Ko‘rishlar soni 1.8 mln
Kalp Yarası 1. Bölüm 💔
2:06:17
Ko‘rishlar soni 6 mln
Gülümse Yeter 1. Bölüm
1:45:04
Ko‘rishlar soni 3.9 mln
Egenin Hamsisi 1.Bölüm
2:13:20
Ko‘rishlar soni 1.6 mln
Kazara Aşk 5. Bölüm
2:13:04
Ko‘rishlar soni 303 ming
Aşkın Tarifi Episode 1
2:20:50
Ko‘rishlar soni 5 mln
Ada Masalı 1. Bölüm
1:52:52
Ko‘rishlar soni 7 mln
Cam Tavanlar 1. Bölüm
1:58:30
Ko‘rishlar soni 5 mln
SUBARU FORESTER SG НАРОДНЫЙ
25:35
Ko‘rishlar soni 41 ming